مقاومت کفپوش سه بعدی چرمی خودرو - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
مقاومت کفپوش سه بعدی چرمی خودرو 2017-08-12 کفپوش سه بعدی چرمی خودرو
مقاومت کفپوش سه بعدی چرمی خودرو
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

مقاومت کفپوش سه بعدی چرمی خودرو

کفپوش سه بعدی چرمی با پیشرفت تکنولوژی و ظهور موادی همچون اپوکسی و پی وی سی، دست طراحان دکوراسیون داخلی برای به کارگیری طرح های خلاقانه بسیار باز تر کرد.و ظهور دیوارپوش ها و کفپوش سه بعدی کمک کرد تا طرح های کسل کننده ی تکراری جای خود را به طرح های خلاقانه، منحصر به فرد و زیبا بدهند. در این میان استفاده از موارد مختلفی برای به کارگیری در کفپوش ها مورد توجه قرار گرفت. یکی از این مواد پوسته های چرمی می باشد.

اگر چه چرم مانند اپوکسی و لمینیت از مقاومت بالایی در مقابل سایش برخوردار نیست اما در صورتی که از آن به طور صحیح نگه داری شود می تواند برای مدت بسیار زیادی کیفیت اولیه ی خود را حفظ نماید. به منظور نگهداری درست از این محصول باید گرد و غبار روی آن را به طور مرتب زدوده و هر از چندگاهی سطح آن با ماپر یا پارچه ی نمناک مرطوب شود و همچنین برای افزایش طول عمر کفپوش سه بعدی چرمی توصیه می شود که حداقل سالی یک بار بر روی آن واکس کشیده شود.همانطور که میدانید در دکوراسیون داخلی رنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که با استفاده از رنگ های روشن می توان یک محیط کوچک را به یک محیط دلباز تبدیل کرد و با استفاده از رنگ های گرم عمق بیشتری به محیط داد.یکی از ویژگی های بسیار جذاب کفپوش سه بعدی چرمی تنوع در رنگ و طرح های این محصول می باشد که این موضوع باعث شده است که بسیاری از معماران خوش ذوق برای ایجاد تمایز در ساختمان هایشان به سراغ کفپوش سه بعدی چرمی بروند.یکی دیگر از خصوصیات کفپوش های چرمی ، تمیزی و عدم تولید آلودگی توسط آنها می باشد. این محصول کاملا طبیعی بوده و کمک می کند محیط مدرن تر و طبیعی تر به نظر برسد. به دلیل وجود یک لایه ی چوب پنبه در این نوع کفپوش اپوکسی ،میتواند  به خوبی صداها را جذب می نماید،از این رو در محیط هایی که نیاز به آرامش بیشتری می باشد از جمله اطاق خواب، اطاق مطالعه، اطاق کنفرانس، اطاق های اداری و غیره، میتوان از آن استفاده نمود.

تکنولوژی نصب کفپوش های سه بعدی چرمی بسیار منحصر به فرد است.به طوری که برای اجرای پروژه به هیچ گونه مصالح و حتی چکش کاری خاصی نیاز نیست و تنها از چسب های سیلیکونی برای تثبیت این محصول استفاده می شود.اگر به هر دلیل پس از مدتی این محصول نیاز به تعویض یا جابجایی داشته باشد، طراحی آن به گونه ای است که به راحتی می توان آن را بدون آسیب از محل جدا نموده و در مکان دیگری مجددا از آن استفاده کرد.

نظرات


سوال تصادفی 3 + 1 =