چسب نانو اپوکسی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
چسب نانو اپوکسی 2017-08-15 چسب نانو اپوکسی
چسب نانو اپوکسی
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

چسب نانو اپوکسی

چسب نانو اپوکسی به دلیل چسبندگی بالا و مقاومت زیاد در برابر خوردگی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر چسب های معمولی برخوردار است.این چسب اغلب در صنایع نفت و گاز،پتروشیمی،هوا و فضا و ساختمان ها استفاده میگردد.از کاربردهای مهم ان در این صنایع میتوان به اتصال لوله ها و نشتی گیری مخزن ها در صنایع نفت و گاز و اتصال اجزاء هواپیما در صنایع هوا و فضا ، اشاره کرد.همچنین از این چسب برای چسباندن تمامی سطوح پلیمری،فلزی،چوبی و سنگی میتوان استفاده کرد.

چسب های نانو اپوکسی دو جزئی میباشند به طوری که جهت افزایش خواص علاوه بر فیلرهای مرسوم ، از ادتیو های نانو هم استفاده میشود. افزودن این ادتیوها سبب شده که خواص چسب های نانو در مقایسه با چسب های دیگر، بالا برود.

این چسب ها از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردارند زیرا که با اضافه کردن افزودنی های نانو خواص مکانیکی و شیمیایی چسب،به طور چشمگیری بالا میرود.به عنوان مثال افزودن نانو به چسب های اپوکسی ،استحکام کششی و برشی آن را چند درصد افزایش میدهد .ضمن اینکه با این کار مقاومت دمایی هم همزمان بالا میرود.

مشخصات ظاهری:
 جزء1:مایع،رنگی
 جزء2:مایع ،شفاف
انتخاب رنگ امکان پذیر می باشد.در صورت انتخاب رنگ های روشن امکان بروز سایه روشن در هنگام استفاده از فیلر های معدنی وجود دارد که این مساله در رنگهای تیره کمتر به چشم میخورد این تغییر سبب اختلال در خواص و کارایی نخواهد شد.
نیازمندی به پرایمر :ترجیحا از پرایمر استفاده شود.
زیرآیندهای مناسب برای محصول:سطوح بتونی،سنگ و سرامیک ،موزاییک.
بسته بندی: بسته بندی کوچک:
جزء1:ظرف های 20،10 کیلویی
جزء2:ظرف های 5،2.5 کیلویی