کفپوش اپوکسی اتاق تمیز یا Clean Room - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
کفپوش اپوکسی اتاق تمیز یا Clean Room 2017-09-05 اتاق تمیز یا Clean Room مکانی می باشد که غلظت ذرات معلق در هوا کنترل می شود و از ورود میکروب ها و ذرات گرد و غبار در آن جلو گیری می شود.
کفپوش اپوکسی اتاق تمیز یا Clean Room
Author:
کفپوش اپوکسی اتاق تمیز یا Clean Room
https://sainachemistrypolymer.ir
body

کفپوش اپوکسی اتاق تمیز یا Clean Room

4.8 امتیاز - 11 نفر

اتاق تمیز یا Clean Room مکانی می باشد که غلظت ذرات معلق در هوا کنترل می شود و از ورود میکروب ها و ذرات گرد و غبار در آن جلو گیری می شود.

صنعت هایی مانند دارو سازی که رعایت این نکات بسیار ضروری می باشد از این اتاق ها استفاده می کنند. در این اتاق ها موارد دیگری مانند دما ، رطوبت و... نیز اندازه گیری و کنترل می شود. اتاق های تمیز بر اساس درجه پاکیزگی مورد نیاز در مرحله ی تولیدی که از آن اتاق استفاده می شود به چند دسته طبقه بندی می شوند.

یکی از مهم ترین موارد در دستیابی به الزامات قانونی اتاق تمیز ، رعایت اصول ساخت می باشد. برای مثال باید تمام نقاطی که قابلیت جمع شدن گرد و غبار دارند را حذف کرد. از کاشی ، سرامیک و موازیک که دارای درز هستند نباید استفاده کرد زیرا درز های موجود بین اینها باعث می شود میکروب و گردوغبار جمع شود.

بهتر است برای اتاق تمیز از کفپوش های صاف و یکدست استفاده نمود. کفپوش هایی مانند کفپوش اپوکسی نه تنها دارای درز نمی باشند ، بلکه به دلیل داشتن مقاومت شیمیایی و سایشی بالا ، از رشد و به وجود آمدن میکرو ارگانیسم ها جلو گیری می شود.

اپوکسی چیست؟

اپوکسی که به پولی پوکساید نیز شناخته می شود یک محصول دو جزئی می باشد که خواص مقاومتی در برابر سایش ، مواد شیمیایی ، آب و ... دارد.با نصب کفپوش های اپوکسی سطحی صاف ، زیبا و شفاف ایجاد می شود که در برابر الکتریسیته ، گرما و سرما نیز مقاوم است.

کفپوش بیمارستانی ، کفپوش اپوکسی صنایع دارویی ، کفپوش سالن ورزشی ، کفپوش مراکز صنعتی ، کفپوش نیروگاه ها ، کفپوش اپوکسی صنابع غذایی ، کفپوش مراکزی که با مواد شیمیایی کار می کنند و کفپوش منازل همه از انواع کاربرد های کفپوش اپوکسی هست.

همچنین کفپوش های اپوکسی را می توان روی انواع سطوح بتونی ، موزائیکی ، سیمانی و فلزی به کار برد.