کفپوش اپوکسی پاسیو و بالکن - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
کفپوش اپوکسی پاسیو و بالکن 2017-09-13 پاسیو (نورگیر ، حیاط خلوت) یک محلی مانند بالکن است که گلکفپوش اپوکسی پاسیو و بالکن - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه | پاسیو (نورگیر ، حیاط خلوت) یک محلی مانند بالکن است که گل
کفپوش اپوکسی پاسیو و بالکن
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

کفپوش اپوکسی پاسیو و بالکن

4 امتیاز - 1 نفر

پاسیو (نورگیر ، حیاط خلوت) یک محلی مانند بالکن است که گلخانه و باغچه هم در آن وجود دارد. کفپوش پاسیو نوعی کفپوش است که برای مکان های کم رفت و آمد با ابعاد کوچک مثل بالکن ، پاسیو و حیاط خلوت استفاده می شود. یکی از مکان هایی که حتما کفپوش اپوکسی پاسیو باید نصب شود ، محیط هایی است که سر پوشیده نیست و آفتاب به صورت مستقیم می تابد یا کفپوش در معرض باران است. پس لازم هست که حتما این نوع کفپوش اپوکسی در برابر آفتاب و باران مقاوم باشد. رنگ این نوع کفپوش اپوکسی را به دلیل به کار بردن آن در محیط بیرون از خانه معمولا به رنگ های روشن و شفاف (خاکستری ، سفید ، نقره ای ، کرم) تهیه و نصب می کنند.

کفپوش اپوکسی پاسیو و بالکن باید در برابر شستشوی مداوم مقاومت کند چرا که در محل هایی نصب می شود که مداوم با آب شسته می شود یا با آب سر و کار دارد. با این وجود آیا کفپوش پاسیو ، حفره ی خروج آب دارد؟ اگر سطح مورد نظر شیب داشته باشد چگونه کفپوش نصب خواهد شد؟ برای نصب کفپوش اپوکسی پاسیو در بالکن یا هر جای دیگر ، باید سطح را همتراز کنیم تا اپوکسی پاسیو و بالکن به خوبی به کف بچسبد و شکستگی در آن به وجود نیاید.

به همین منظور ابتدا باید کفپوش قبلی سطح مورد نظر را که از هر جنسی بوده ، به طور مثال موزاییک ، سرامیک ، یا کفپوش های شکسته شده و پلکانی قدیمی را به طور کامل جمع آوری کرده و سطح را صاف کرده و سپس کفپوش پاسیو را نصب میکنیم تا کامل به سطح چسبیده شود سپس جای حفره ی خروج آب را از روی کفپوش جدید در می آوریم. نصب اپوکسی پاسیو با این روش ، طول عمر کفپوش را تضمین کرده و زیبایی کف را دو چندان می کند.