کفپوش های سه بعدی اپوکسی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
کفپوش های سه بعدی اپوکسی 2019-11-24 کفپوش اپوکسی سه بعدی یک تکنولوژی جدید برای تولید کفپوش کفپوش های سه بعدی اپوکسی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه | کفپوش اپوکسی سه بعدی یک تکنولوژی جدید برای تولید کفپوش
کفپوش های سه بعدی اپوکسی
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

کفپوش های سه بعدی اپوکسی

4.6 امتیاز - 7 نفر

کفپوش اپوکسی سه بعدی یک تکنولوژی جدید برای تولید کفپوش های اپوکسی است. یک انتخاب فوق العاده عظیم از رنگ ها، تصاویر و مواد برای ایجاد کفپوش های اپوکسی.

کفپوش اپوکسی سه بعدی چیست؟

از کفپوش های اپوکسی بیشتر برای تزئین کف منازل و اماکن استفاده می شود. کفپوش اپوکسی سه بعدی فقط یک تصویر ساده نیست. یک شیء هنری در مقیاس بزرگ است که اساسا ساختار قدیمی کفپوش های اپوکسی را تغییر می دهد و یک قدم فراتر از آنها می باشد.

کفپوش های اپوکسی سه بعدی مانند دیگر انواع کفپوش ها کاملا مقاوم هستند و در برابر راه رفتن ، گرما ، سرما و رطوبت مقاوم می باشند.

امروزه از کفپوش های اپوکسی در ساختمان های اداری و مراکز تجاری بزرگ استفاده می شود.

کفپوش های اپوکسی سه بعدی با محیط زیست کاملا سازگار هستند و هیچ خطری برای طبیعت انسان و دیگر جانوران ندارند. در هنگام اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی هیچ گاز یا بخار سمی ای منتشر نمی شود تا خطری ایجاد کند.

کفپوش سه بعدی طول عمر بالایی دارد و پس از اجرا می تواند تا چندین سال نیاز شما را برآورده کند. در صورتی که توسط متخصصین مجرب این کار انجام شود ، به شما قول می دهیم حداقل تا 10 سال با دوام بماند. دوام کفپوش های سه بعدی در حدی بالا می باشد که درصورت استفاده از مبلمان یا وسایل سنگین ، هیچگونه آسیبی ایجاد نمی کند.

برای مراقبت از این نوع کفپوش ها نیاز نیست که حتما فرد متخصصی استخدام شود. هرکس به راحتی می تواند با رعایت اصول ساده از این کفپوش ها استفاده و مراقبت کند.

تا چندسال پیش استفاده از کفپوش های اپوکسی سه بعدی فقط در مراکز تجاری و ساختمان ها بزرگ مانند هتل ها بود. اما امروزه به جرعت می توان گفت که در منازل و دیگر ملک های مسکونی استفاده دارد.

کاربرد های کفپوش اپوکسی سه بعدی

  • ساختمان های عمومی و اداری
  • پله ها، راهرو ها، زمین های بازی
  • نمایشگاه خودرو، گاراژ، پارکینگ
  • مراکز خرید، مغازه ها، بوتیک ها، دفاتر
  • هتل ها
  • باشگاه ها، کافه ها و رستوران ها
  • آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها، مراکز پزشکی
  • مدارس، مهد کودک و موسسات
  • خانه های روستایی، ویلا، آپارتمان، خانه های خصوصی
  • نمایشگاه ها، تئاتر ها، گالری ها، موزه ها
  • استخر و ...

مراحل نصب کفپوش های سه بعدی:

1.در ابتدا زمین مورد نظر باید از لحاظ رطوبت و انتشار بخار تست شود .رطوبت زیر کار می تواند باعث شکستگی، چسبندگی مصالح، رشد قارچ، پیچ خوردن کاشی ها و ایجاد حباب زیر کفپوش سه بعدی شود. بنا بر این باید حتمآ میزان رطوبت سطح اندازه گیری و تنظیم شود.

2.سطح بستر را کاملآ آماده کنید . از ابزارهای سنگ زنی الماس یا ابزار های سنگ زنی برای آماده کردن سطح زیر کار استفاده می شود . تمام سطح باید صاف و یکدست بدون هیچ گونه ترک یا شکستگی باشد.از اینکه تمام منطقه مورد نظر را به خوبی و کاملآ بررسی می کنید ، اطمینان حاصل فرمایید.

3.کف باید به خوبی تمیز شده و اسکراب اتوماتیک بر روی سطح انجام شود تا حتی کوچکترین ذره ای از گرد و غبار نیز بر روی سطح باقی نمانده باشد.کف باید کاملآ خشک و بدون رطوبت و تمیز باشد.

4.اندازه گیری رطوبت محیط یک مرحله بسیار مهم می باشد. رطوبت محیط نباید از 4 درصد بیشتر باشد ، در غیر اینصورت بعد از یک الی دو هفته کل سطح کفپوش از زمین جدا می شود.

5.در این مرحله صفحه پرایمر اپوکسی خود – تنظیم ، نصب و اجرا می شود.

6.نقاشی سه بعدی کف بر روی سطح مورد نظر ترسیم و یا نصب می شود . اگر طرح از قبل آماده و مشخص است ، اطمینان حاصل کنید که در هیچ قسمت از طرح پیچیدگی یا تا شدگی دیده نمی شود و طرح کاملآ صاف و یکدست است.

7.نصب دو لایه اپوکسی روشن یا در بیشت مواقع ، پلی یورتان بر روی طرح مورد نظر که هم اکنون بر روی سطح زمین نصب شده است، در این مرحله اتفاق می افتد . با نصب این لایه ها بر روی طرح ، یک لایه شفاف از پوشش اپوکسی بر روی طرح مورد نظر به دست می آید . با نصب این لایه ها بر روی طرح، هم عمق مورد نظر طرح به دست می آید و همچنین این لایه ها به عنوان محافظ عمل کرده و از ایجاد خرابی و شکستگی بر روی کفپوش جلوگیری می کنند . نصب این لایه ها به دقت بیشتری احتیاج دارد و حتی ذره کوچکی از گرد و غبار هم بر روی سطح نباید باشد.

8.در صورت لزوم در مرحله آخر ، یک لایه سیلر حفاظتی با پوشش بالا روی طرح اجرا می شود. خشک شدن کامل سطح بستگی به لاک اپوکسی دارد و از 12 ساعت به بالا برای خشک شدن کامل سطح باید منتظر ماند.

- در تمام ماحل اجرا باید این نکته را در نظر داشت که حتی کوچکترین حبابی بر روی سطح کار ایجاد نشود و آلودگی در زیر سطح قرارنگیرد.به همین دلیل تمام مراحل کار باید یک فرد متخصص انجام شود.