رنگ اپوکسی 1 - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
رنگ اپوکسی 1 2017-08-16 رنگ اپوکسی
رنگ اپوکسی 1
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

رنگ اپوکسی 1

4.3 امتیاز - 14 نفر

به طور کلی پوشش های اپوکسی در دو قالب : کفپوش و رنگ ارائه میشوند.اما خود رنگهای اپوکسی در دو شاخه اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین تقسیم می شوند.

نوع اپوکسی پلی آمید از پایداری بهتری در آب و مناطق مرطوب برخوردار است،انعطاف پذیرتر بوده و چسبندگی بهتری روی سطوح دارد.اما اپوکسی پلی آمین مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی، اسیدها،قلیاها،حلال ها و مواد نفتی دارد.

رنگ های اپوکسی شامل:

  • رنگ اپوکسی رویه ( دوجزئی)
  • رنگ اپوکسی میانی ( دوجزئی)
  • رنگ اپوکسی آستر( دوجزئی)
  • ضد زنگ اپوکسی ( دوجزئی)
  • زینکریچ اپوکسی یا اپوکسی غنی از روی
  • کولتار اپوکسی ( دوجزئی)  

موارد مصرف:با توجه به پوشش مقاوم و نفوذ ناپذیر رنگ های اپوکسی،میتوان این رنگ را برای کف مراکز بهداشتی و بیمارستانها پیشنهاد داد.همچنین این رنگ ، ایده آل برای کارخانجات صنعتی،پارکینگ ها و سوله ها می باشد.یکی دیگر از موارد مصرف رنگ اپوکسی ، آزمایشگاه ها و سطوح مجاور با مواد شیمیایی است.

مقدار مصرفی رنگ مناسب برای پوشش یک متر مربع ، به ضخامت 150 میکرون ،250 گرم رنگ اپوکسی نیاز دارد.قبل از اجرا، ابتدا سطح زیر کار باید عاری از هرگونه گرد و غبار،چربی ، رنگ قدیمی و رطوبت باشد . در صورت ناهموار بودن سطح مورد نظر، با بتونه اپوکسی میگردد.همچنین استفاده از پرایمر قبل از اجرای رنگ،دوام و کیفیت رنگ را بالا می برد.از آنجایی که رزین اپوکسی در اثر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه uv تخریب شده و پدیده گچ شدن رخ می دهد، این رنگ را تنها در محل های مسقف و یا دور از تابش مستقیم نور خورشید استفاده می کنند.

رنگ های اپوکسی بدون حلال

این رنگ ها بر پایه رزین های بدون حلال و هاردنر های آمینی هستند که پس از خشک شدن به بالاترین چسبندگی و مقاومتی در برابر عوامل آسیب زننده محیطی می رسند.عدم حضور این حلال ها هم اقتصادی بوده و هم به محیط زیست آسیبی نمی زند.

شرکت ساینا شیمی پلیمر خدمات رنگ اپوکسی را با کیفیت عالی در کمترین هزینه ، همراه با مشاوره در خصوص مکان مورد نظر شما، در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

نظرات


سوال تصادفی 15 + 7 =