مصارف کفپوش اپوکسی در صنایع غذایی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربهاپوکسی یک محصول دو جزئی می باشد که خواص زیادی از جمله مقاومت در برابر سایش ، مواد شیمیایی و شوینده ، آب ، سرما ، گرما و... دارد. اپوکسی سطحی صاف ، زیبا و شفاف دارد. -
کفپوش اپوکسی صنایع غذایی 2017-08-07 اپوکسی چیست ؟ اپوکسی یک محصول دو جزئی می باشد که خواص مصارف کفپوش اپوکسی در صنایع غذایی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه | اپوکسی چیست ؟ اپوکسی یک محصول دو جزئی می باشد که خواص
کفپوش اپوکسی صنایع غذایی
Author:
کفپوش اپوکسی صنایع غذایی
https://sainachemistrypolymer.ir
body

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

4.4 امتیاز - 9 نفر

اپوکسی چیست ؟

اپوکسی یک محصول دو جزئی می باشد که خواص زیادی از جمله مقاومت در برابر سایش ، مواد شیمیایی و شوینده ، آب ، سرما ، گرما و... دارد. اپوکسی سطحی صاف ، زیبا و شفاف دارد.

از جمله مصارف اپوکسی می توان در بیمارستان ها ، سالن های ورزشی ، مراکز دولتی ، نیروگاه ها و... نام برد.

کاربرد اپوکسی در صنایع مواد غذایی

امروزه در صنایع غذایی استفاده از کفپوش اپوکسی یکی از ملزومات شده است. به دلیل بهداشتی بودن کف پوش های اپوکسی ، در صنایع غذایی استفاده زیادی دارند.

از ویژگی کفپوش های اپوکسی صنایع غذایی ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مواد غذایی در اثر واکنش های مختلف پسماند اسیدی ایجاد می کنند که برای کفپوش های کارخانجات مضر می باشد و بعد از مدتها باعث سایش کفپوش می شود. اما کفپوش های اپوکسی به دلیل اینکه غیرقابل سایش می باشند و در برابر مواد اسیدی بسیار مقاوم هستند ، یکی از بهترین انتخاب ها برای کارخانجات تولید مواد غذایی محسوب می شوند.
  • یکی از دلایل شیوع بیماری ها ، مواد غذایی نا سالم و غیر بهداشتی می باشد. در کارخانجات تولید مواد غذایی ، بهداشت یک امر ضروری می باشد و رعایت نکردن آن نه تنها موجب ضرر رساندن به سلامت انسان می باشد ، بلکه از نظر قانونی نیز خلاف محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد. کفپوش های اپوکسی از نظر بهداشتی هیچ گونه مشکلی ندارند و از رشد انواع میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کنند.

کفپوش های اپوکسی مزایای زیادی دارند و برای استفاده در هر صنعتی مناسب می باشند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کفپوش های اپوکسی حتما استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره به صفحه " مشاوره فنی " و برای مشاهده گواهی نامه های دریافتی شرکت سایناشینی پلیمر ، به صفحه " گواهی نامه ها " مراجعه کنید.

نظرات


سوال تصادفی 8 + 9 =