باد کردن کفپوش های اپوکسی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
باد کردن کفپوش های اپوکسی 2017-09-27 باد کردن کفپوش های اپوکسی کفپوش های اپوکسی در محل کار باد کردن کفپوش های اپوکسی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه | باد کردن کفپوش های اپوکسی کفپوش های اپوکسی در محل کار
باد کردن کفپوش های اپوکسی
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

باد کردن کفپوش های اپوکسی

باد کردن کفپوش های اپوکسی

کفپوش های اپوکسی در محل کار و محیط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. اما در بعضی مواقع این کفپوش ها مشکلاتی دارند. در واقع بعضی مواقع افراد دلیل باد کردن کفپوش های اپوکسی را از زیر پوستر جویا می شوند. دلیل باد کردن کفپوش های اپوکسی از زیر پوستر و ایجاد حباب های ریز و درشت (به صورت قارچ گونه) به دلایل مختلف است. از جمله می توان به حبس شدن هوا در بین مواد تشکیل دهنده کفپوش های اپوکسی اشاره کرد. همچنین میتوان به روکش کردن در دمای پایین اشاره کرد.

معایب باد کردن کفپوش اپوکسی

باد کردن کفپوش های اپوکسی معایبی دارد. به عنوان مثال با گذشت زمان حباب های ایجاد شده به شکل تاول مانند بر روی سطح پوسته بیرونی یا پوستر روی کفپوش های اپوکسی تغییر شکل می دهند. همچنین باد کردن کفپوش های اپوکسی موجب صدمه زدن حباب ها به پوستر می شود. در واقع زمانی که حباب ها بخواهند از زیر پوستر خارج شوند قسمتی از پوستر آسیب می بیند. در واقع حفره ای روی پوستر ایجاد می گردد تا امکان خروج آن ها میسر گردد.

راه حل چیست؟

بسیاری از افراد سوال می کنند راه از بین بردن باد کفپوش های اپوکسی چیست؟ در واقع راه حل موثری وجود ندارد و باید هنگام اجرای کفپوش های اپوکسی به این نکته دقت نمایند. برای مثال دور میکسری برای ترکیب جزء A و B باید 300 تا 500 دور بر دقیقه باشد تا مواد تشکیل دهنده به صورت یکنواخت ترکیب گردند.

جنس نامرغوب

بعضی از مجریان کفپوش های اپوکسی تاثیر جنس نامرغوب در به وجود آمدن این مشکل را انکار می کنند. حقیقتا تاثیر جنس نامرغوب در باد کردن کفپوش های اپوکسی غیر قابل انکار است. در واقع از مهم ترین عوامل ایجاد تاول و حفره در کفپوش های اپوکسی میتوان به کیفیت بتون و منافذ موجود در آن اشاره کرد. بنابراین استفاده از متریال با کیفیت ، پرایمر مناسب و آب بندی بتن می تواند در رفع این مشکل موثر باشد.