پوشش برای کاربردهای صنعتی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
پوشش برای کاربردهای صنعتی 2017-09-10 کفپوش های نوین صنعتی با پیشرفت تکنولوژی اجرای کفپوش هپوشش برای کاربردهای صنعتی - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه | کفپوش های نوین صنعتی با پیشرفت تکنولوژی اجرای کفپوش ه
پوشش برای کاربردهای صنعتی
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

پوشش برای کاربردهای صنعتی

4.7 امتیاز - 6 نفر

کفپوش های نوین صنعتی

با پیشرفت تکنولوژی اجرای کفپوش های نوین صنعتی فراهم شده است.با اجرای کفپوش های اپوکسی صنعتی امنیت بالاتری برای کارکنان در مکان های صنعتی فراهم می شود.کفپوش های اپوکسی صنعتی از هر گونه آلودگی و سر خوردگی بر روی سطوح جلوگیری به عمل می آورد.از طرفی شرایط نگهداری و بهره برداری این سطوح نسبت به کفپوش های سنتی مانند سیمان ، کاشی و ... آسان تر است.

از دیگر مزایای کفپوش های اپوکسی صنعتی میتوان به افزایش زیبایی محیط اشاره کرد.در واقع استفاده از این کفپوش ها سبب افزایش انگیزه در کارمندان میشود.به دلیل تنوع بالای کفپوش های اپوکسی صنعتی مانند کفپوش‌های آنتی استاتیک ، کفپوش‌های ضد خش و ضد سایش ، کفپوش‌های بهداشتی و … استفاده از این کفپوش ها روز به روز بیشتر شده است.

انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی

  • کفپوش‌های آنتی استاتیک
  • کفپوش‌های بهداشتی
  • کفپوش‌های ضد اسید
  • کفپوش‌های ضد خش
  • کفپوش پارکینگ

دسته بندی کفپوش ها بر اساس جنس

  • کفپوش ‌های پلی اورتان یا پلی یورتان
  • کفپوش اپوکسی صنعتی
  • تقسیم بندی کفپوش اپوکسی صنعتی بر اساس کاربرد

کفپوش اپوکسی صنعتی آنتی استاتیک

در محیط های صنعتی ممکن است با راه رفتن بر روی "سطوح و کف" ، الکتریسیته ساکن به وجود آید.میزان الکتریسیته ساکن می تواند با توجه به نوع و جنس لباس فردی که بر روی سطوح در حال راه رفتن است متفاوت باشد.همچنین با تردد وسایل نقلیه خاص مانند لیفت تراک ها یا برخی وسائل چرخ دار ، نیز می تواند الکتریسیته ساکن به وجود آید.از عوامل دیگر در به وجود آمدن الکتریسیته ساکن میتوان به شرایط آب و هوایی و میزان رطوبت نسبی هوا اشاره کرد.

جرقه و فاجعه

تمامی این عوامل می تواند در کم و زیاد شدن الکتریسیته ساکن روی سطوح موثر باشد.وجود کمترین الکتریسیته ساکن در مکان هایی مانند انبارهای نگهداری مهمات نظامی ، کارخانجات تولید مواد منفجره و انبارهای آن‌ها ، مخازن و انبارهای نگهداری گازهای ویژه و ... فاجعه آمیز باشد.چرا که با وجود الکتریسیته ساکن و با کوچکترین تحریک سطح ، انفجاری عظیم رخ می دهد.

سخن پایانی

پیشنهاد متخصصین شرکت ساینا شیمی پلیمر برای جلوگیری از چنین فاجعه ای استفاده از کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک است.این کفپوش ها خلاف جریان الکتریسیته ساکن بوده و در واقع رسانا هستند.در واقع با به وجود آمدن الکتریسیته ساکن ، جریان سریعا به نقاط دیگر انتقال پیدا می کند.نام دیگر این کفپوش ها ، کفپوش ضد جرقه است.