گروت اپوکسی چیست؟ - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه
گروت اپوکسی چیست؟ 2017-09-03 گروت اپوکسی چیست؟ گروت یک نوع ماده ی ترکیبی است که از گروت اپوکسی چیست؟ - ساینا شیمی پلیمر، تولید کننده و مجری کفپوش اپوکسی با 26 سال تجربه | گروت اپوکسی چیست؟ گروت یک نوع ماده ی ترکیبی است که از
گروت اپوکسی چیست؟
Author:
https://sainachemistrypolymer.ir
body

گروت اپوکسی چیست؟

گروت اپوکسی چیست؟

گروت یک نوع ماده ی ترکیبی است که از آب ، سیمان ، ماسه ، و افزودنی های دیگر همانند ملات سیمان و ماسه تشکیل شده است. گروت در ابتدا به صورت پودر است که پس از مخلوط با آب به شکل خمیر در می آید. موارد مصرف گروت اپوکسی برای پر کردن فضاهای خالی استفاده می شود. همچنین در پر کردن ترک خوردگی های سطوح مختلف کاربرد دارد. به طور کلی پر کردن شیار ها و حفره هایی که مسدود یا قابل دسترسی نیست ، با گروت اپوکسی قابل انجام است. گروت پلیمری ، همان گروت سیمانی است که با به کاربردن مواد پلیمری در آن اصلاح شده است. چرا باید به جای ملات از گروت پلیمری استفاده کنیم؟ گروت اپوکسی ، مقاومت کششی و قابلیت خمیده شدن بالایی دارد.

کاربرد گروت اپوکسی

گروت در صفحات زیر ستون ها ، نصب انواع ریل ها ، نصب پل ، حایل ها و مواردی از این قبیل به کار می رود. گروت اپوکسی در هنگام نصب و اجرای آن کاملا انعطاف پذیر بوده و به هر شکلی در می آید. این نوع گروت بدون به کاربردن حلال در آن ساخته می شود و شامل سه جزء است. گروت اپوکسی دارای موادی به نام رزین اپوکسی و سخت کننده و دانه بندی سیلیسی می باشد. برای اجرای آن باید سه جزء آن حتما با هم مخلوط شده و استفاده شود در غیر این صورت مواد به خوبی به کف نمی چسبد و قابلیت انعطاف هم نخواهد داشت.

فواید گروت اپوکسی

  1. گروت اپوکسی باعث می شود سازه مورد نظر سریعا بسته به دمای پیرامون سفت شود.
  2. گروت اپوکسی چسبندگی بسیار بالایی همانند مواد فولادی دارد.
  3. گروت اپوکسی در برابر ارتعاشات زیاد مقاومت بسیار زیادی دارد.
  4. گروت اپوکسی بدون چروک شدن و جمع شدن ، سخت و سفت می شود.
  5. گروت اپوکسی در برابر حملات مواد شیمیایی و خورده شدن ، مقاومت بالایی دارد.